Elektronika

Prodejna Řevnice

Herrmannova 120

Po - Pá:  8:00 - 12:00 , 13:00 - 17:00
So: 9:00 - 12:00
Ne: zavřeno

Telefon 257 721 194 / 737 352 555

 

Naše vize

Cílem společnosti Metronomy CZ s.r.o. je pokračovat ve svém úspěšném rozvoji, poskytovat včasné a kvalitní služby dle individuálních potřeb svých zákazníků, zajistit bezproblémový chod jejich domácností či firem a stát se tak nejvíce uznávanou a oceňovanou IT společností ve svém regionu.
Výhodný servis

Výhodný servis

Opravy provádíme z 90% výměnným způsobem na počkání. V případě reklamace nebo opravy námi dodaného zboží možnost zapůjčení zboží na dobu reklamace z našich rezerv.

Přijímáme platby:

Přijímáme platby

Facebook

Počítačové sítě

Metronomy CZ s.r.o. nabízí komplexní servis, díky kterému Vám vyškolení odborníci navrhnou a následně i implementují síť, která bude vyhovovat náročnému používání, bezpečnostním standardům a možnosti okamžitého rozšíření či napojení firemních notebooků – i když budou mimo společnost.

Specializujeme se na strukturovanou kabeláž, optické vedení, Wifi bezdrátové sítě a sítě telekomunikačních operátorů. Propojujeme jednotlivé provozovny našich zákazníků se svými centrálami a zajišťujeme vzdálenou správu, údržbu a aktualizaci těchto systémů.

Na počítačové sítě se specializuje náš MES:

MES – Metronomy Easy Solution – jedná se o samostatnou divizi, která se specializuje pouze na firemní a státní zákazníky. Vrcholem nabídky jsou sofistikovaná řešení pro řešení konkrétních potřeb – jde o softwarová a hardwarová řešení v kombinaci s rozsáhlou nabídkou služeb = Outsourcing počítačových sítí.

Outsourcing v sobě zahrnuje:

  • Periodické kontroly pro prevenci poruch (kontroly pevných disků, update antivirů, reinstalace systémů, kontroly systémů, defragmentace, uspořádání dat) – pravidelné kontroly minimalizují riziko havárií
  • Běžná údržba sítě (nastavení a kontrola přístupových práv, kontrola a nastavení automatického zálohování dat, školení, kontrola zabezpečení, firewallu, emaily…)
  • Expresní výjezdy pro okamžité řešení problémů – již do 2 hodin od nahlášení
  • Vzdálený přístup a okamžitý servis bez nutnosti příjezdu servisního technika

Outsourcing – výhody:

  • minimalizace rizika havárií a problémů s počítačovou sítí díky pravidelným kontrolám
  • efektivní využívání nákladů vyčleněných na správu výpočetní techniky
  • garance servisních služeb 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • garance započetí prací na odstraňování problémů do 2 hodin od nahlášení problému

Tyto služby jsou zajišťovány na základě Servisní smlouvy. Tato smlouva specifikuje rozsah a četnost prováděných úkonů a způsob úhrady. Smlouva se sjednává na dobu určitou či neurčitou. Přesné podmínky smlouvy se dojednávají individuálně na základě požadavků zákazníka.